Yeeey

Lägenheten vi kolla på är jätte fin. Så på tisdag ska vi skriva kontrakt : ) Fan va najs det kommer bli : )


Och DU, din vidriga lilla människa. Hur fan kan du tro att allt ska bli bra. Och kom inte och snacka om att folk inte förstår att DU mår dålig pga bortgång. Hur fan tror du att jag mådde när DU gjorde som Du gjorde för lite mer än 2 år sen?! Förstår DU det?! Skulle inte tro det. Hur fan kan man ens göra en sån grej som DU gjorde?! Man har fan inte mycket innanför pannbenet då, om det ens finns nåe där. Om DU visste så jävla förbannat arg jag har varit på dig, så många "onda" grejjer jag har tänkt göra mot dig om jag hade mött dig. Jag verkligen önskade livet ur dig.

Men nu vet jag bättre, och jag mår inte bra av att gå omkringa och hata dig. Jag ska radera dig ur min hjärna, du är inte värd plats där.

Kännde att jag va tvungen att skriva lite innan jag raderar dig.


Nej, om man kanske skulle försöka vända tillbaka dygnet efter nattveckan. Vore en bra idé.
Frågan är bare om jag kommer kunna sova, tveksamt. Men ska iaf försöka.

Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0