Värsta impulsgrejen

Aa, igår fick ja värsta så här: Fan va ja är less på mitt hår, de bare hänger där och är. Så ja åkte te frisörn och klippte av väldigt mycket. Det är jätte kort nu. Fast de blev skit snyggt och jag trivs väldigt bra i de : ) Nu sitter jag och väntar på att Älsk ska komma hem så han kan köra mig te Gävle. Ska hem te Jenni. Först ska va bare sitta och njuta i relaxen, sen ska va göra oss iordning och dra ut på krogen : )

Ha de bra alla.
(ska försöka fixa neån bra bild så ni får se mitt "nya hår")




Kommentarer
Postat av: fallebring

ähh.. du ska bara härmas.. nu får ja väl fan spara ut då.. så vi slipper gå runt o se ut som tvillingar..

2009-03-08 @ 03:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0