Sol (:

Solen typ tokskiner ute (: Najjs. Fast det har ju snöa värsta mycket. Men men. Jag är sjuk igen ): Jätte förkyld och värsta hostan och slemmig. Det rosslar när jag andas och det beror tydligen på att jag har så mycket slem i luftgångarna/vägarna. Inte så jävla kul.

Jag och Älsk kollade nyss på film, Felon. Grymt bra film. Absolut bästa betyg får den.

Vi va och skrev på kontraktet te nya lghten idag och bestämde tapeter (: Det ska bli jätte kul att flytta faktiskt, det känns som att vi går ett steg vidare i vårat liv.

Nä, nu blire en hutt hostmedecin igen, sen däcka ner i soffan.

Ha det bra.


                                     
                                      Jag och min älskade underbara lillasyster för några år sen (:


Kommentarer
Postat av: fallebring

hur e de me foten? .. ska vi amputera eller blev de bra? glad påsk på sig..

2009-04-07 @ 12:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0