Måndagssup : P

Haha, ja. Igår efter APT:n på jobbet så drog vi hem te Fredrik och satt och drack, vi i mitt skift : ) Vi skulle egentligen bare ta en öl eller två hemma hos han, sen skulle vi te Pipes och käka och fortsätta lite där. Men vi hade så trevligt och kul så vi blev kvar där hela kvällen : ) Lätt att vi gör om det där : )
Nu sitter jag och väntar på att syster min ska sluta jobba så ska jag försöka flörta mä henne in te Gävle. Ska in och träffa Jenni. En av de bästa : ) Saknar att vi inte umgås lika mycket som i sommras, när hon fortfarande bodde här. Men det är ju faktiskt inte så långt te Gävle.

Just ja, jag har blivit utmanad av syster min, jag ska gå in på sjätte mappen och ta sjätte kortet och lägga upp det och skriva vad det är/handlar om.


Haha. Ja, va ska man säga/skriva. En resa hem från Gävle i sommras. Det ser fan ut som att jag har sex tår om man kollar lite snabbt.

Jag utmanar:
Elin- metrobloggen.se/elin87
Lisa- missekeberg.blogg.se
Amanda- youpushedmeaway.blogg.se
Becca- mammabeckasblogg.se
Det går alltså ut på att man ska gå in på sjätte mappen och välja sjätte kortet och kommentera de : )

Nej, nu ska jag göra mig iordning. Snart sluta fisen : )
Hare bra.

Kommentarer
Postat av: fallebring

klart du har sex tår.. du e ju från söderfors.. =)

2009-03-04 @ 07:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0