Magsjuka + Hitler förintelsen

Jag är hemma och är magsjuk, inte så jävla kul. Men jag är på bättrings vägen. Igår började jag och Älsk kolla på Hitler - förintelsen. Väldigt intressant. Vi bestämde att nästa års semster ska vi åka te Polen och besöka Auschwitz och Varglyan. Skulle vilja göra det redan nu, men jag ska ju åka te Turkiet så det finns nog inte så mycket pengar över te en Polenresa i sommar. Nog om det. I fredags hade vi jätte kul på Heartan : ) Om jag mår bättre te helgen fundilerar vi på en "repris".
Igår kollade jag på PS. I love you. Hur jävla underbar som helst. Jätte bra film. Idag ska jag nog kolla på Låt den rätte komma in.

Nä, nu blire frulle, hoppas att jag får behålla den.
Ha de bra.


Kommentarer
Postat av: jennifer

men usch då. då är det bara att bita ihop antar jag ;) :)

2009-03-15 @ 16:20:04
URL: http://jenniiferheedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0