Lägenhetstitt

Imorgon ska jag och Älsk kolla på en lägenhet. Känner att vi inte vill bo kvar här. Det är en trea vi ska kolla på. De lägenheterna är jätte fina. Fast det finns en nackdel, och det är att det inte finns nåen balle. Kan bli lite jobbigt när man ska röka. Men det är väl inte hela världen att man måste springa ut när man ska röka. Ist så finns det ju en jätte fin uteplats : )

Igår låg jag i soffan/sängen i princip hela dagen. Bakis : / Jag kollade på alla Sällskapsresan filmerna : D De är så jävla klockrena.

Jobbväg. Börjar på nattveckan nu i kväll. Börja 22:25 slutar 07:20. Går av på fredag morgon. Jag tycker om att jobba natt, det är jätte skönt. Fast det är inte kul att åka hem på morgonen.




Alkohol är fan inge bra. Det skapar fan bare massa problem!

Nä, nu ska jag gå och äta några negerbollar. Mums*

Ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0