Morgonpigg

Ja, de kan man ju säga, vaknade 04:01. Försökte somna om, men det gick inte så bra, låg mest och vred och vände på mig. Så ja gick upp och klädde på mig och gick ut på lång prommis : ) Jätt härligt, och det va så tyst och lugnt. Igår började yogan, va jätte många där. Kul för Mari-louise att det finns så stort intresse. Det va jätte skönt att få slappna av lite, har inte utövat yoga på 4 år. Så nu tänker ja fortsätta mä det.

Jag har tv'n på såg nyss att det är Ben 10 på Cartoon network, hur bra är inte den serien då? :) Det är typ skit bra. Haha. Idag ska jag lura mä mig älsk te Valbo, ska åka och kolle på en laptop som jag vill köpa, eller som jag ska köpa, men jag vill "provköra den först" 




Visst är den söt? : ) Me like verry much.

Nä, nu blire frukost. Hare

Kommentarer
Postat av: fallebring

hmm fy fan.. tror de finns folk hemma som vill ha nåt sånt där.. men jag e nöjd me min Vaio.

2009-01-20 @ 10:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0