Nya lägenheten

Aa, idag har vi börjat flytta upp i andra lägenheten. Inge vidare kul. Älsk höll på och få, eller rättare sagt han fick psykbryt på alla mina kläder. Mihi ( : Men seriöst, jag måste fan slänga mycket kläder. Av våra fyra garderober plus två byråer så har älsk en halv garderob och två låder. Men men, det är som det är. Den här veckan jobbar jag dag, skönt ( : Ledig fre, lör och söndag. Nice ( ; Jag tog mä katterna upp te nya lägenheten idag, inte direkt nåen större hit. De sprang runt och skrek och lät som att de höll på att dö. Stackarna.

           
               Svante                                        Sixten


Mina gospluttar ( :

Nej, nu ska jag äta lite korv mä bröd. Just ja, när vi va på Brorsans i helgen så kom det fram några utländska killar te mig och frågade om jag kom från Argentina. Nej, sa jag då. Du dansar som att du vore från Argentina sa de. Hehe. Lite kul tycker jag.

Hare.


Kommentarer
Postat av: Mariana

Vilka stiliga katter! Sixten är lik Sigge! Hoppas det går bra med flytten!

2009-02-02 @ 20:15:30
Postat av: fallebring

känner igen de där.. säg att du brukar..



"jag hittar inget att ta på mig också" .. haha..



synd om oss killar..

2009-02-03 @ 12:15:30
Postat av: Anonym

HOE, väx upp, du är så ful! ;) love ya sis!

2009-02-04 @ 18:53:01
URL: http://missekeberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

HOE, väx upp, du är så ful! ;) love ya sis!

2009-02-04 @ 18:53:04
URL: http://missekeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0