Nu va de ett tag sen

Ja, det har hänt lite saker som har gjort att jag inte har vart på nåe vidare blogghumör. Men nu är bra, eller det är iaf bättre. Jobbar nu helgen, 12 timmars dagar. Sista imorgon, så jävla skönt. Sen på måndag äre APT, och efter det ska vi hem te Fredrik och dricka lite vin sen ut och äta och dricka lite : ) Ser verkligen fram emot det.
Jag är typ hur jävla trött som helst, har sovit jääätte dåligt de hära nätterna, och går upp 5 på morgonen. Det är ingen höjdare. Jag vill verkligen sova nu, men det går tyvärr icke. Lägenheten som vi bor i nu medans de fixar våran, de är grannar åt alla håll och kanter. Och det är fest som vanligt, fast extremt hög musik. Det låter som att de är i vårat vardagsrum som de spelar. På riktigt!!
Det ska bli så jävla skönt när de är klara mä våran lägenhet så vi kan flytta ner igen och slippa ha grannar,
Just de, imorgon så ska vi ha "knytkalas" på jobbet, mä tacos : ) Värsta mysigt ju.


Oh, de sluta spela. Bäst att springa te sängen och hoppas att jag hinner somna innan de börjar igen.
Ha de bra allihopa : )

Jag älskar dig Martin, du är mitt allt<3


Kommentarer
Postat av: fallebring

najs att de e bättre nu.. hmm.. ni glömde o lämna köttfärs, ostsås, lök, gurka, o allt annat..



men chipsen va goda..

2009-03-02 @ 19:18:37
Postat av: Amanda

Miss you hun. :)

2009-03-03 @ 00:27:53
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/
Postat av: malin

men vadå glömde, de tog ju slut : P

2009-03-03 @ 11:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0