...

Jag förstår inte varför folk ska prata mä mig så fort det är nåe. Känner mig som enjävla hjärnskrynklare ibland. Verkligen alla äre också. Det blir för mycket efter ett tag.Det känns som att jag kommer expoldera snart. Jag mår så jävla dåligt av det hära, och jag kan ju inte säga nej heller, så kommer det nåen som vill prata och lätta på hjärtat så lyssnar jag.

Jag mår så jävla dåligt, får gråt attacker typ hela tiden och jag vet inte ens varför jag gråter, jag kan inte sova längre. Eller jag kan sova men har jätte problemmä att somna och jag vaknar stup i kvarten och  har problem mä att somna om. Och jätte ofta äre som att jag ser mig själv inne i mitt huvve, jag är jätte liten och allt känns som att det går ultrasnabbt. Lyfter jag sakta på armen så känns det som att jag gör det typ 100 gånger snabbare än vad jag gör.

Jag kommer att få ett utbrott snart, och jag är rädd att det kommer gå ut över fel personer.

Kommentarer
Postat av: Vesslan

Det känns tvärtom för mig, allt går jättesakta.. jag vadar i trögflytande sirap.

2009-02-12 @ 23:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0