Bingolotto : P

I torsdags blev vi klara mä flytten, sen på fredag morgon kom de och började riva i badrummet och hallen. Så nu står en stor fläkt där och brummar och ska torka tortt alltihopa. Så jävla skönt att vi fick en annan lägenhet att bo i under tiden. I fredags vart det utgång, fast jag körde så ja blev bjuden på alkoholfria drinkar ( : Det va en rolig kväll. I lördags blev det lugnt. Sen i söndags så kom Mandy och syrran hit. Började kvällen mä att äta gott, sen blev det grogg och Bingolotto : P Jag va 1 nummer ifrån en resa te Madeira och 1 nummer ifrån kläder för 5000:- lite surt det va då. Sen fortsatte det mä ännu mera grogg och film. Sen drog syrran hem och jag och Mandy satt här och muppa oss ( :
Det va en bra helg ( :
Igår så va det dags för yoga igen. Riktigt nice. Sen åkte jag och jobbade. Jobbar natt den här veckan. Ska snart iväg te jobbet igen. Kom nästan nyss hem från en lång prommis i kylan. Det va faktiskt riktigt härligt. Nej, nu ska jag sätta på ett avsnitt av Reaper. Den serien är faktiskt skit bra, eller egentligen ganska löjlig, men väldigt bra.
Ha de bra så höres vi ( :

                    
    Mandy & syrran                             Jag
 
                                                                  
              Uppladdat mä ostbågar och jordnötter                            Lotta 

                                            
         Svante kom mä på ett hörn       Snodde syrrans glasögon, passar inte i glasögon men jag vill ha



Jag och Älsk har 2års dag idag, skit kul att man jobbar. Not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0