Wohoo

Ja, nu har ja bokat tid för nästa tatuering ( :   29 maj. Den är så jävla läcker den ja ska göra ( :
Jobbar gris vecka den hära veckan. 3 eftermiddagar, en ledig dag, 3 tolvtimmarsnätter.
Man är inte så jävla fräsch när man går av på måndag morgon. Men men. Ja kan ju trösta mig mä attdet bare är 11 dagar kvar ( : ( :
Och snart flyttar vi också. Plus att det är massa födelsedagar. Mycket blire.

Just ja, de där jävla äckel myrorna har kommit nu. För er som inte vet så har jag en väldans myrfobi. Ja klarar inte av de, börjar skrika och gråta och vill typ gå och gömma mig. Så de är inte så kul när man bor granne mä skogen.
Som i fredags, ja skulle ut på ballen på baksidan och röka, öppnar dörren och de bare kryllar av de små äcklen. Dörrn for igen ganska snabbt kan ja säga.
Nog om myrorna.

Nu ska jag gå ut och gå lite.

Ha de bra.



Me & sis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0